Кодекс учителя, який сповідує гуманно-особистіні підходи в педагогіці

✔ Учні приймають знання від тих, кого поважають.
Прагнутиму до цього!
✔ Злиття енергії вчителя та учня відбувається тоді, коли між ними панує довіра та створюється простір любові.
Домагатимусь цього!
✔ Якщо у школі зустрічається байдужість, учень не сприйматиме знання.
Не буду байдужим учителем!
✔ Якщо поруч немає світлого вчителя, дитина стає розгубленою.
Буду світлим учителем!
✔ Недоброзичлийвий погляд педагога затемняє дитину енергетично.
Намагатимусь посміхатись дітям у найкритичніших ситуаціях!
✔ Учитель-наставник повинен бути одночасно й учителем-чарівником.
Важко, але старатимусь!
✔ Слаборозвинені діти - хороші діти, вони лише потребують доброти та турботи.
Пам'ятатиму про це завжди!
✔ Коли міцніє зворотний зв'язок, діти починають допомагати вчителям пізнавати самих себе.
Працювати з надією на це!
✔ Головне для вчителя - любити, не чекаючи взаємності, і розуміти серцем.
Наслідуватиму цьому!
✔ Якщо вірити, що кожний з вихованців може відкрити в собі щось незвичайне, - обов'язково відбудеться.
Віритиму в це!
Кiлькiсть переглядiв: 50

Коментарi